.

.

translate

CORRECT UNINSTALLING AVAST ANTIVIRUS ™


DEZINSTALARE CORECTA AVAST ANTIVIRUS

 Cred ca fiecare dintre noi ne-am lovit,macar odata,de situatia cand nu putem sa dezinstalam un antivirus.Initiam procedura de dezinstalare si....dupa vreo doi pasi,ne iesea in fata o fereastra in care ne zicea ca nu este posibil sa dezinstalam programul respectiv,deoarece modulul de self protect este


activat.  Cu siguranta se mai gasesc si azi persoane care se lovesc de aceeasi situatie. Ei bine,scopul acestui tutorial este de a-i invata calea cea mai simla si,in acelasi timp,corecta,de a dezinstala un antivirus.



 Am ales sa va prezint,avast free antivirus,deoarece mai aveam cateva zile si expira licenta si,cu siguranta voi trece la unul profesional,deoarece,unul free nu poate sa ofere o securitate excelenta,indiferent cat de popular ar fi el.
 vreau sa va spun ca, desi stiam lucrul acesta,am folosit timp indelungat avast free antivirus si,surpriza,am instalat un alt soft mult mai puternic si in versiune premium,am facut o scanare rapida a sistemului si am gasit vreo 7-8 virusi,printre care exploit-uri,adware,si chiar troioeni,iar acum doua saptamani am avut neplacerea sa primesc vizita unui ransom,dar acesta este un alt subiect,pe care l-am pregatit in tutorialul urmator.
 Astazi,insa,vom vedea cum se dezinstaleaza corect ,Avast Free Antivirus.

Mai jos puteti descarca kitul de dezinstalare avast

bellow,download uninstalling kit


No comments :

Post a Comment

Astept propunerile si comentariile voastre aici: