.

.

translate

HOW TO CANCELL THE LOGO FROM A VIDEO FILE ™




CUM SE ELIMINA LOGOUL DINTR-UN VIDEOCLIP ™
  In urma cu ceva timp,postam pe acest blog,un tutorial cu privire la introducerea unui logo pe un videoclip.Azi,a venit momentul sa vedem si cum se poate elimina acest logo.Ideea de a face acest tutorial mi-a dat-o un vizitator al blogului,printr-un comentariu.Apropos,daca doriti un tutorial anume,puteti lasa mesaje pe rubrica de comentarii.
cancell a logo

  Asadar,sa vedem,cam pentru ce ne-ar trebui noua un videoclip sau un film fara logo.In tutorialul despre introducerea logoului,am spus ca un logo face ca un anumit material sa devina intr-o oarecare masura,proprietatea cuiva.El este un fel de sigiliu(daca vreti),insa,dupa cum veti vedea,este posibil "furtul" unui material video.
La randul nostru,putem pune un alt logo si,astfel,filmul v-a aparea cu logo-ul nostru.

Tot ce avem nevoie este :


Urmariti videotutorialul urmator,cu mare atentie.

ADDING THE LOGOAWAY FILTER TO VIRTUALDUB/PLUGINS FOLDER

ENGLISH VERSION
NOTA:UPDATE 02.04.2015-PROCEDEU PERFECT FUNCTIONAL CU ULTIMA VERSIUNE DE VIRTUALDUB ,CHIAR SI IN WINDOWS 8.1 TESTAT PERSONAL
De specificat ca,acest procedeu poate viola eventuale drepturi de autor si,se pedepsepseste de catre legile in vigoare. Acest material este realizat in scop exclusiv,educativ si,autorul isi declina orice responsabilitate,in eventualitatea cand cineva violeaza legea privind drepturile de autor,ca urmare a vizionarii acestui material.

4 comments :

  1. multumesc mult !! am reusit si eu sa o fac cumva si sunt foare multmit ... am descarcat un film am vrut sa il pun pe dvd si in mijloc avea .. un logo cu site-ul de unde l-am descarcat ... asta am vrut sa rezolv ... si mai ajutat enorm .. mult succes in continuare !! :)

    ReplyDelete
    Replies

    1. Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor,de altfel,acesta este si scopul acestui blog si,anume,de a veni in ajutorul celor care intampina greutatiin domeniul it si internet.Sunt bucuros sa impartasesc din experienta mea,prin intermediul acestui blog,desi,in ultimaq vreme,din pacate,nu prea am timp pentru a scrie articole.Sper ca in viitorul apropiat sa gasesc ceva timp pentru a scrie articole.De obicei,pentru un articol,ai nevoie de cateva ore(ma refer la captura ecran,editare video,upload pe server etc)Pe viitor,daca ai nevioe de ajutor,poti sa apelezi cu incredere.Si multumesc pentru urare,mult succes si tie.

      Delete
  2. Salut Mario
    I-mi spui te rog daca stii cu ce program se poate sterge scrisul "#THICKE" din videoclipul "Blurred Lines"
    Multumesc anticipat
    Fred

    ReplyDelete
    Replies
    1. SALUT!deoarece cred ca scrisul acela este inserat in videoclip,nu cred ca se poate elimina fara a diminua calitatea videoclipului.ma refer la faptul ca poti crea un blur peste scris ,insa se v-a vedea .daca ,insa e introdus ca si subtitlu,poti incerca sa stergi subtitrarea.In curand,o sa fac un videotutorial pe aceasta tema.Intre timp eu am suferit o mare paguba si ,anume,m-i sa stricat un hard disc pe care aveam toate softurile,toate programele instalate,absolut tot.nu am mai putut recupera nimic si,tocmai de aceea,sunt cam inactiv in acest moment.Desigur ca o voi lua de la capat.Si cand te gandesti ca eu le spuneam la toti:"FA BACK-UP!"NU M-AM GANDIT CA UN HARD NOU ,ABIA CUMPARAT,POATE SA CRAPE ASA DIN SENIN..Revenind la intrebarea ta,poti sa incerci cu adobe after effects,deoarece ,80 la suta,a fost folosit acest soft pentru a edita videoclipul.sper sa reusesti.

      Delete

Astept propunerile si comentariile voastre aici: