.

.

translate

HOW TO INSTALL KALI LINUX IN A PEN DRIVE AND RUN LIVE IN YOUR PC ®

INSTALARE KALI LINUX PE STICK SI RULARE LIVE ,FARA INSTALARE PERMANENTA ,IN ORICE COMPUTER

Salutare prieteni.Iarasi a trecut ceva (mai mult) timp de la ultimul articol,dar,din pacate ,nu am mai avut timp ,fiind ocupat cu munca si cu altele.
Astazi,fiind liber si navigand putin pe net,am gasit cateva informatii despre sistemul de operare de pe platforma Linux si,anume KALI LINUX.Cei care au o anumita experienta pe platforma aceasta,stiu ca acest sistem nu e nou,are ceva vreme in spate si ,dupa ce l-am testat putin,pot spune ca este foarte bun,se misca bine,este si atragator si,cel mai important,vine la pachet cu o multine de aplicatii si utilitati ,deja preinstalate si care acopera cam 90% din nevoile noastre.
Practic are toate utilitatile.De la browsere internet ,playere multimedia ,editing foto-video ,etc si ,pana la aplicatii de monitorizat si decriptat datele din retele de internet.

Daca v-am facut curiosi,va propun sa urmariti videotutorialul care urmeaza.Va pot spune ca,desi sunt abia la primele arme(cum se spune)pe aceasta platforma,vin dupa multi ani de windows,totusi,pentru ca-mi place sa descopar lucruri noi si sa le dau mai departe,pot spune ca pe mine ,ca si pe alte milioane de utilizatori,m-a captat.E pur si simplu ca un virus,ba nu,mai bine zis ,ca un drog.e suficient sa-l iei o data ca nu mai poti scapa.Acest tutorial este doar inceputul si,in video am aratat doar instalarea pe un stick si rularea lui live,adica tot procesul se pertece doar in memoria ram ,fara a fi instalat si pe computer.Desigur,poate fi instalat si definitiv .Eu am parcurs doar rularea live si prima impresie,testarea fluiditatii,am vazut cum se misca,desigur,fiind o rulare live ,tot procesul se face din memoria ram si ,cu siguranta este mai rapid decat daca ar fi instalat direct pe hard disk.Stim cu totii ca cea mai lenta componenta dintr-un pc este hard diskul.Daca o memorie ram poate ajunge la o viteza de transfer foarte mare(unii spun ca aprox.100 gb/sec,sigur ,depinde si de alti factori),in schimb un hard disk abia daca atinge 50 mb/sec,altele chiar mai putin.Nici chiar noile SSD-uri nu pot atinge nici pe departe viteza memoriei ram.Dar asta e o alta problema ,pe care,poate o vom clarifica alta data.
Un alt videotutorial,despre aplicatii,configurare sistem si altele,voi face in zilele urmatoare,pentru ca vom intra in profunzime si sper ca vom descoperi chiestii uimitoare .V-am spus ca si eu sunt nou venit pe aceasta platforma,imi pare rau ca ,desi am avut posibilitatea,nu am facut-o mai devreme.Poate si din lipsa de timp.
Deocamdata ,sa urmarim videotutorialul si,daca v-am captat atentia,va rog sa va spuneti impresiile voastre pe rubrica de comentarii de mai jos,
   De asemenea,iata si linkurile de download la tot ce am folosit in acest procedeu.
2.DOWNLOAD UNIVERSAL USB INSTALLER

No comments :

Post a Comment

Astept propunerile si comentariile voastre aici: