.

.

translate

HOW TO CONVERT A MP4 TO AVI FORMAT FILE WITH VIRTUALDUB

  Desi exista pe piaza,foarte multe programe de conversie fisiere audio-video,atat freeware cat si comerciale,am ales sa fac acest tutorial,cu cel mai simplu si eficient program .Am primit foarte multe mesaje ,in urma acestui videotutorial,cu privire la faptul ca virtualdub nu
suporta fisiere mp4 si,pe buna dreptate,versiunea care am folosit-o nu suporta mp4.

CUM CONVERTIM UN FISIER MP4 IN AVI,CU VIRTUALDUB

CUM SE ELIMINA LOGOUL DINTR-UN VIDEOCLIP ™
  Insa,de curand,in urma comentariilor pe you tube,m-am hotarat sa caut o solutie la aceasta problema.Am instalat cea mai noua versiune de virtualdub si,surpriza:acum ,MP4 este suportat de catre acest minunat program.
 Urmariti videotutorialul de mai jos ,pentru a vedea cat de simplu si eficient se poate efectua o conversie de fisiere din mp4 in avi,mai ales ca nu se pierde nimic din calitatea imaginii.

SI NU UITATI,DACA AVETI NELAMURIRI SAU DORITI UN VIDEOTUTORIAL ANUME,RUBRICA DE COMENTARII ESTE A VOASTRA!


No comments :

Post a Comment

Astept propunerile si comentariile voastre aici: